Satlink

Άμεση επικοινωνία:

+30 6943272929

Wi-Fi Marketing

Τι είναι το Social WiFi Marketing και πώς μία τοπική επιχείρηση μπορεί με την χρήση του να βοηθηθεί και να μεγαλώσει;

Η σύνδεση μέσω ενός κοινωνικού δικτύου είναι αυτό που αποκαλούμε social WiFi.  Ενώ σαν διαδικασία φαντάζει ασήμαντη και σχετικά εύκολη με βάση τον κωδικό πρόσβασης, είναι μια από τις πιο ισχυρές επιλογές που μπορεί να προσφέρει μια επιχείρηση ή ένας δημόσιος χώρος για το πιο οικονομικό και πολύ στοχευμένο ψηφιακό marketing.

Επομένως η εκάστοτε επιχείρηση έχει την δυνατότητα να δημιουργήσει μια πλατφόρμα προσαρμοσμένη στις δικιές της ανάγκες και προδιαγραφές, έτσι ώστε να μετατρέπει το ασύρματο δίκτυο της σε μια εμπειρία ελεύθερης σύνδεσης μέσω Wi-Fi. Η οποία θα μπορεί να προσφέρει:

  • Την συλλογή πολύτιμων δεδομένων των πελατών
  • Καταγραφή μετρήσεων επισκεπτών
  • Αυτοματοποιημένη εγγύηση για τις καμπάνιες marketing

Ως αποτέλεσμα αυτών η επιχείρηση αποκτά ένα νέο κανάλι εσόδων καθώς και νέες ευκαιρίες δημιουργίας εσόδων.

Μεγάλο ποσοστό των επιχειρήσεων, προσφέρει την δυνατότητα στους επισκέπτες να έχουν πρόσβαση στον διαδίκτυο μέσω Wi-Fi. Παρόλα αυτά, οι επισκέπτες δεν απολαμβάνουν μια εμπειρία σύνδεσης διότι απαιτούνται μυστικοί κωδικοί πρόσβασης, περίπλοκα κουπόνια σύνδεσης, υπάρχει πιθανή έλλειψη ασφάλειας και προστασίας στην σύνδεση, σύγχυση του επισκέπτη κατά την διάρκεια της πρόσβασης και δεν προσφέρει όφελος στην επιχείρηση που την παρέχει.

Όλο και περισσότεροι σήμερα αναφέρονται στην σημαντικότητα του free Wi-Fi στις τοπικές επιχειρήσεις. Οι οποίες χρειάζονται την υπηρεσία αυτή περισσότερο καθώς οι κάτοχοι των smartphones κατά 75% συνδέουν τις συσκευές τους μέσω Wi-Fi. Επίσης, τρεις στους τέσσερις πελάτες παραδέχονται ότι η διαθεσιμότητα Wi-Fi σε μια επιχείρηση επηρεάζει την απόφαση αγοράς τους, ένας στους δύο επιλέγουν εστιατόριο με βάση την διαθεσιμότητα του Wi-Fi , ενώ το 90% λέει ότι το Wi-Fi είναι η πιο σημαντική παροχή για μια άνετη διαμονή σε ένα ξενοδοχείο. Απ΄ την άλλη πλευρά, μία στις δύο μικρές επιχειρήσεις παραδέχονται ότι οι πελάτες δαπανούν περισσότερα χρήματα όταν υπάρχει διαθέσιμο Wi-Fi.

Επομένως επιχειρήσεις οι οποίες θα επιλέξουν, έχοντας τον κατάλληλο εξοπλισμό που μπορεί να παρέχει πρόσβαση σε πολλούς επισκέπτες ταυτόχρονα, να έχουν μια πλατφόρμα Social Wi-Fi marketing, θα βελτιώσουν σημαντικά την ικανότητά τους να συνδέονται και να καταλαβαίνουν τους πελάτες τους.

Χώροι υψηλής επισκεψιμότητας που ενδείκνυται να προσφέρουν αυτή την υπηρεσία είναι:

  • Επιχειρήσεις επαναλαμβανόμενων πελατών (εστιατόρια, καφέ, καταστήματα λιανικής πώλησης, κινηματογράφοι, θέατρα, ινστιτούτα)
  • Επιχειρήσεις αναμονής πελατών (αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, οδοντιατρεία, ιατρεία, τράπεζες)
  • Επιχειρήσεις εκτεταμένης παραμονής πελατών (ξενοδοχεία, τουριστικά καταλύματα, πάρκα, αθλητικοί χώροι, μουσεία, camping)

Γιατί είναι σημαντικό για τις τοπικές επιχειρήσεις;

Το social Wi-Fi marketing προσφέρει στις επιχειρήσεις την δυνατότητα να καταφέρνουν να προσελκύουν πελάτες και να τους διατηρούν χαρούμενους και ευχαριστημένους προσφέροντας τους πάντα το καλύτερο δυνατόν. Ως ένα πρόγραμμα αμφίδρομης επικοινωνίας δίνει την ευκαιρία στην επιχείρηση να:

  • Κατανοήσει ποιοι είναι οι πελάτες της, τι τους αρέσει και ποια είναι η συμπεριφορά τους
  • Διατηρήσει και να αυξήσει την παρουσία της και μέσω των εκστρατειών ψηφιακού μάρκετινγκ και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου να αυξήσει την αφοσίωση των πελατών της.
  • Συλλέξει δεδομένα πελατών και να τα χρησιμοποιήσει για συντομευμένες προσφορές κ.α.

Αυτοί είναι και οι πιο βασικοί λόγοι που επιλέγεται να γίνει η σύνδεση μέσω λογαριασμούς social media. Οι λογαριασμοί αυτοί προσφέρουν ένα έγκυρο email και μια σίγουρη επικοινωνία με τους πελάτες καθώς είναι πλατφόρμες μεγάλης επισκεψιμότητας από το κοινό. Επίσης προσφέρουν την δυνατότητα να ανακατευθύνουμε τους χρήστες σε ένα app store ή να τους ρωτήσουμε την γνώμη τους για εμάς, να τους κατευθύνουμε στο website μας και να επικοινωνήσουμε σε αυτούς μια διαφημιστική εκστρατεία (κουπόνια, προσφορές, email newsletters, προσφορές ημέρας).

Όλα αυτά τα στοιχεία που μπορούμε να συλλέξουμε μέσω αυτών των λογαριασμών τα βρίσκουμε σε ένα πρόγραμμα που συνδέεται με την πλατφόρμα και μας δίνει στοιχεία όπως: real-time analytics, αναφορές σε γραφήματα, ανίχνευση καταναλωτικής συνήθειας, δημογραφικά χαρακτηριστικά.

Τα στοιχεία αυτά αποτελούν δεδομένα πελατών και μπορούν να χρησιμοποιηθούν από την επιχείρηση σαν marketing tools. Επίσης είναι πολύ σημαντικό να αναφερθεί ότι το κανάλι που δημιουργείται έχει την δυνατότητα να προσφέρει διαφημιστικό χώρο και για άλλες επιχειρήσεις ως αποτέλεσμα αυτού μπορούμε να προσελκύσουμε τέτοιες επιχειρήσεις και να επωφεληθούμε από αυτές.